Płatność

1. Formy płatności

Obsługujemy wszystkie popularne metody płatności on-line, a także płatność za pobraniem.

Formy płatności dla zamówień opłacanych z góry:
• płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Tpay.com

Formy płatności dla zamówień za pobraniem:
• gotówką lub kartą u kuriera (nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę).

UWAGA! Wysyłka za pobraniem możliwa jest do zamówień o wartości do 239 zł.

2. Koszt wysyłki krajowej

Wysyłka krajowa jest darmowa dla zamówień od 200 zł.

Koszty wysyłki dla zamówień opłaconych z góry:
• zamówienia poniżej 100 zł to 25 zł,
• zamówienia powyżej 100 zł to 15 zł.

Koszty wysyłki dla zamówień za pobraniem:
• zamówienia poniżej 100 zł to 30 zł,
• zamówienia powyżej 100 zł to 20 zł.

3. Koszt wysyłki zagranicznej

Szczegółową cenę można sprawdzić po wybraniu zamówienia i wprowadzeniu pełnego adresu oraz kodu pocztowego (ważne, aby wypełnić wszystkie pola, np. Hiszpania wymaga również podania prowincji do obliczenia kosztów wysyłki). Przy podsumowaniu zamówienia zostanie wyliczona dokładna kwota.

4. Dlaczego mój przelew nie dotarł do Paczki z Rusiborza?

Możliwości są następujące:

  1. Zlecony przelew jest przelewem:
    • międzynarodowym (SEPA) i wpłata jeszcze nie wpłynęła na nasz rachunek lub tytuł przelewu został zmieniony przez bank pośredniczący. Jeżeli czekają Państwo dłużej, niż 4-5 dni roboczych – prosimy w celu weryfikacji o podesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu wraz z tytułem płatności przez nasz formularz https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy
    • za pomocą kanału DRUCZEK – W tej sytuacji przelew nie jest księgowany natychmiast po przyjęciu pieniędzy przez osbługę Poczty/Żabki/Banku, tylko jest realizowany do 3 dni roboczych, ponieważ jest to przelew zewnętrzny, a nie online.
    • zewnętrznym – zamiast wykonać przelew wewnątrz tego samego banku wybrali Państwo inny bank, niż ten, w którym posiadają Państwo rachunek i w takiej sytuacji czas realizacji przelewu może trwać do 24 godzin roboczych.
  2. Płatność została wykonana z błędnym tytułemJeżeli zmienili Państwo tytuł płatności podany w naszym panelu transakcjyjnym i np. zamiast TR-ABC-12345678X wykonali Państwo przelew tytułem “za buty”, to oczekuje on na ręczną weryfikację.

    Prosimy o informację czy środki mają zostać skierowane do zwrotu czy przekazane do docelowego Odbiorcy jako transakcja wygenerowana z poprawnym tytułem. Otrzymają Państwo stosowne powiadomienie o powiązaniu błędnej wpłaty.

    Prosimy w celu weryfikacji o podesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu wraz z tytułem płatności przez nasz formularz https://tpay.com/kontakt/formularz-kontaktowy

  3. Transakcja nie została zaksięgowana w banku, ponieważ nie doszło do zakończenia procesu autoryzacji, np. zabrakło środków na koncie, nie został wprowadzony SMS potwierdzający przelew lub zamiast wysłać przelew, został on skierowany do “koszyka” w banku i czeka na zatwierdzenie.
 
W razie problemów z przelewem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Tpay:

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.

Enter your search & hit enter